2010-01-19 ♛ 19:44:26

dumma rubrik

Känner mig jätte hängig,
blir att gå och lägga sig tidigt imorgon!
Sov morgon också..skööönt :)

DIESEL <3

Fan vad jag hatar att sluta tidigt..eller ibland!
får vänta på bussen sjukt länge.
står typ inne i gallerian i timmar & inte gör något.

11:50 Måndagar
12:30 Tisdagar
lite chill men ändå

Nu vet jag hur min RÄTTA kille ska vara!
men den personen kan jag ta när jag blir äldre,
jag är för ung nu..ska leva livet :)

JAG TÅL INTE COLA!
seriöst jag går under.

INNAN SOMMAREN:
tatuering broder kirrar!
piercing i naveln (ICKE själv denna gång)
tung piercing
Köpt ny mobil
Mina studiebidrag kommer gå till de där nu förutom tatueringen för den betalar bror :D
Kommentarer
Anonym

Jag är den rätta ;)

2010-01-20 @ 13:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: