2010-01-13 ♛ 15:39:49

jag är den jag är

jag bryr mig inte om folk säger "du passar bättre i blont eller dom kläderna passar du bättre i"
like i care? jag vill inte att ni ska bestämma över mig, ta mig som den jag är!
ärligt..vill inte vara blond, blev bara kallad fjortis..som jag inte ens är!
Killar ville bara eller dom var bara efter en sak! nu känner jag mig mera mogen på något sätt?
och dom som är störda som bara vill ha snygga vänner eller är bara ute efter saker, GONE
nu vet jag vilka som står kvar & det är nu jag är glad!



CAISA GILLAR INTE:
- Engelska längre :( På Rinman var det åtminstone lätt men på st:eskil är det jätte svårt!
- Vintern..SOMMAR SKA DET VARA!
- Att dom skjuter vargarna..bra att dom hotar jägarna! SNÄLLA ni som ba: aa men halllååå..dah skulle vargarna få leva skulle dom bara föröka sig..och liksam dah de går inte! PUSSYS är ni rädda eller?!
dom är fina dom ska leva :) Dom kan få föröka sig hur mycket dom vill, jag skiter i det!
- Mobbning, förlåt för det här men nu hoppas jag att mobbare tar åt sig! när folk mobbar en är det stor chans att den personen tar livet av sig..och OHJAA JAG SÄTTER ALL SKIT PÅ DEN PERSONEN..det är den som mördat hon/han! usch för er.
-IS..nu har jag halkat massa :( kan inte ens gå utan att åka?
- Killar som är bara ute efter en sak.
- Såna som sätter krav på en.

CAISA GILLAR:
- Sommaren!
- HVC1
- Mysiga killar som alltid tar tjejen i handen på stan osv, som skriver gulliga saker och som bara kramar om en hela tiden :)
- Vänner som står kvar.
- Film mys!
- Mjölk
- Guacamole
- Hundar..det är de bästa jag vet!
- Diesel som alltid kommer och pussar en när man är ledsen.
- Musik
- Skor
- Väskor
- Mobiler
- Sina vantar, hahah!
- Sin släkt..dom har man alltid roligt med! det är mina närmaste.

Finns nog mycket mera men nu ska jag äta frukost (:
Kommentarer
Lotta

Haha, vem gillar inte väskor?! ;)



Söt bild<3

Tycker vi kan träffas någon dag? Gå på stan? Fika? :)

pusss<3

2010-01-13 @ 16:45:59
URL: http://lillablondasaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: