2010-01-12 ♛ 20:23:46

nytt år, ny start

Helt annan person.

Som alla nästan redan vet så har jag börjat HANTVERK HV hälsa & -kroppsvård
tredje gången jag bytt linje nu! men som sagt TREDJE GÅNGEN GILT!

Hänt massa nu under tiden då jag inte skrivit,
tänkte börja skriva igen..har fått ett intressantare liv!
Iförsig har jag inte tid så mycket för vill verkligen klara av skolan.
men jag försöker :)

Jag har färgat håret brunt också!

jag ville bara vara mig själv, så det var de.
bli kallad fjortis pga att man är blond, nej tack!
men men :)

Nya klassen är underbar!
trivs jätte bra och själva linjen är super.
Saknar självklart gamla klassen med!

nej nu ska jag färga håret igen (:
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: