2010-01-12 ♛ 23:23:18

små uppdatering

På jullovet hände det inte speciellt mycket,
på julafton var vi hos storebror och på nyår var jag hemma!
Sen var det fest i mellösa..små kul, kunde varit bättre (:

Sen började skolan..eller har typ nyss börjat!
Jätte trött på dagarna :( det är jobbigt,
och nu är jag hängig så stannar hemma imorgon!

idag mötte jag upp min älskling Pryba, Matilda & Hanna på stan :)
Sen drog vi och åt pizza sen skulle dom ha Matte så följde med dom,
klassen vart glad när jag kom (: saknar dom!

bror är här och ska nog stanna ett tag :)
Mitt hår är även mörkare men mitt löshår vart grått,
ingen bra färg :/

Sitter vid Elinas data så har inga bilder och bjuda på men det kommer i nästa inlägg (:
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: