2010-01-14 ♛ 23:49:23

(inlägget som skulle läggas upp igår)

Sure nu var den en vecka sen jag börja skolan, men damn vad jag kämpat!
redan trött..helt slut! måste bara vila sen kör vi igen.
Blir att vara hemma imorgon med men är tillbaka på fredag!


ååh nu när jag simon är popcorn i cam så vill jag också haa :(
saknar min babuuu!
och hoppas han saknar sin falukorv -.- hahah!
de tog verkligen i hjärtat alltså ;)

Hoppas på att åka på skidresa snart!
OMG det där kom från mig, hatar att åka skidor?
men ibland kan det vara kul ;)

Nu har jag beställt kläder!
hoppas även på ny mobil snart också (:

för tillfället har jag tråkiga inlägg men det är för jag är hemma :O
och då gör jag inte så mycket.
Nu ska jag leta efter syrran och vänta på att Simon ska ringa :D


Kommentarer
Johanna

Åh ni passar så bra ihop gumman :)

2010-01-15 @ 00:25:37
Caisa

Johanna: men tyst nu vi är vänner ;)

du & ditt prat hahah ;D

2010-01-16 @ 00:34:04
URL: http://caisatimantii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: