2010-01-20 ♛ 14:00:25

wooops

missade bussen idag (y)
great.
får smått panik..missar säkert massa på HV!


JAG HATAR VINTER!
när jag vakna var det snö-storm :(

jag vet inte längre,
varje gång jag fråga då tvekade du!
du gav mig aldrig svar även om du sa att det var mig du ville ha?
du skrev ett sms och sa att du älskade mig,
minns du? sparade det.
minns du? det var då jag började tveka.
i mitt liv har dom flesta vänner & killar ljugit för mig,
jag har svårt att tro folk.
det är jobbigt, kan inte ens prata med folk för jag är inte
van att någon lyssnar..alla säger "jag vet hur det är/känns"
FUCK NO..ingen vet hur det är!
jag vill bara ha en nära vän som älskar mig för den jag är och
verkligen finns där för mig..man gör allt tillsammans.

Nej nu ska jag kolla på JIMS VÄRLD, hahah!
PUSS
Kommentarer
jimmy:EEEEEE

Jag älskar dig för den du är^^ och lyssnar oftast på dig;EEE och fins där:E <3

2010-01-21 @ 21:39:34
Caisa

JimmIE: är fan glad över att jag har dig..FÖRUTOM när du ska vara så dryg -.- men du suger på att lura mig hahah ;) <3

2010-01-21 @ 22:09:40
URL: http://caisatimantii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: