2010-01-19 ♛ 20:17:43

you don't know

det är fortfarande så att varje gång jag får sms så hoppas jag att det är du!
varje gång jag slutar går jag till gallerian och kollar om du kanske är där.
det är jobbigt..för jag vill inte att jag ska göra så & det vet båda du & jag varför,
men ändå försöker jag ignorera allt..vi går aldrig ihop det skulle aldrig funka.
jag försökte hårt..men du skällde bara på mig, jag bevisade det utan att du brydde dig,
även tvingade du mig att bevisa hela tiden..
JAG ÄR LEDSEN JAG ÄR INTE SOM ANDRA!
och håller speciellt inte på med dens syskon USCH! nejfan..tack för mig!
jag har det bra..PUNKT
& ett ex fladdrande efter sig? och killen säger att det är skit irriterande och han hatar de osv,
ja det tror jag på..vem bevisa då vad du sa till mig..att det är mig du ville ha?
jaja tiden gick förbi.


MY TURN

Olycka idag när vi skulle åka med bussen till skolan..fast olyckan hade hänt igår?
aja vi stog där ett tag sen vänder vi och tar flens vägen, 45 min försenat (y)
jaja..jag kom tyvär inte försent haha.

Nu har jag sagt att jag ska plugga hela tiden..blir det av? nej!
Har prov på fredag..IG för jag fick nyss min mattebok (y)
20 ord i engelskan..valde bara 10 (a)
jaja..snart lov! "pust"
DAMN..sommarjobb måste man ju fixa :(
sommaren ska bestå utav att bara umgås med vänner!
Kommentarer
Anonym

Sötnos som vanligt :)

2010-01-20 @ 13:40:38
Tobias

awww lilla gumman! hoppas de blir bättre! ja finns alltid här för allt de vet du!! <3

2010-01-20 @ 21:16:15
Caisa

Anonym: hahaha tack :O



Tobias: PUSS <3

2010-01-21 @ 22:11:40
URL: http://caisatimantii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: