2010-02-08 ♛ 22:18:40

DONE

Så nu har jag piercat tungan :)
riktigt nöjd, har lite svårt att säga några bokstäver bara,
men min tunga svullnade upp massa!
fast min tunga är jätte liten & smal och elinas svullnade knappt upp :(
Kan inte ens äta soppa kan inte svälja de,
hahaha hade till & med problem att svälja minipillerna ILLA!
Äsch det går snart över..massa glass :D

Idag drog bror jag & sara till Ikea det var kul sen åt vi där,
sen drog vi till Chilli?
sen var det en affär där det stog droghandel på..så vi var ju tvungna att kolla vad det var!
men det var ett apotek? hahah
jaja sen åkte vi till Sara och lasta ur sakerna där sen till bror sen drog vi till blue lotus!
DAMN jag älskar killarna där alltså!

Ni får bättre bild imorgon KANSKE!
finns bild på bilddagboken.

Sen drog vi och solade :)
Kommentarer
matilda

blev säkert jätte fint :D<3

2010-02-09 @ 19:08:31
URL: http://tillaann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: