2010-02-07 ♛ 18:21:31

Fixa och trixa

Imorgon går jag som vanligt till 11.50 vet att ni är avensjuka :D
Men ska sluta tidigare sen blir det Ikea med bror & Sara,
sen till blue lotus (:
NERVÖÖÖS? Nej men är orolig att dom tar för långt in :(
jag vill ha längre ut!
HAHAH hitta nyss ett videoklipp när Paow pierca tungan,
det går ju fort :O

Beställt en klänning nu eller klänning och klänning ;P
vart inte någon av dom andra iallafall!
Förhoppningsvis kommer den innan den 19 :)


gammal cam bild (y)

2 veckor och bara kunna äta soppa,
bra-a undra hur många gånger jag kommer svimma!
NEJ jag ska äta massa isbitar så svullnaden går lite ner iallafall (a)
Dricka får man göra om man sköljer ordentligt och de ska jag göra!
fast vet inte riktigt vad jag ska köpa men men:O
PFF jag är inte nervös..nejnej!
ja är sjukt nervös hahah ni skulle sätt när vi skulle boka tid! :')
Jag gick i väg och satte mig men han pratar med mig men jag hör inte det
och Ida & elina står och glor på mig jag ba: öh jag ska boka nej jag ska eller ÅH JAG SKA PIERCA MIG! då skratta han och sa att jag skulle ta en lapp sen ringa han..det var pinsamt :( hahah

Känner att jag fortfarande är sjuk :(
FÖR MYCKET DATA..ska sluta med det nu.
mer plugg ahah
ah
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: