2010-02-10 ♛ 22:43:10

Snurrig

Damn den där jävla piercingen ger mig värk i kroppen, hög feber och halsont
PLUS att jag börjar bli senil?! hahahah
jag & min svenska lärare gick igenom min argumentation, ohjaa den fick jätte bra poäng :D
jag skrev om jägare usch..jaja! men ah då hade jag skrivit något som vi kollade till för hade skrivit dom inte de,
no big deal men aa och jag ba "har jag skrivit den där meningen" vafan det kommer inte ens jag ihåg,
men det lät skit bra så :D

Sen idag läst jag igenom min blogg lite..så hitta jag något jag hade skrivit fatta ingenting,
och det inlägget hade jag nyligen lagt upp? hahah :(


Nu börjar massa folk fråga "vem är mr X?" hahah det vet bara EN person och det är min baby Ida ;)


Btw så är det slut på godiset och Colan nu..bara massa isbitar & vatten!

Usch mår så otroligt dåligt!
feber..hängig usch.

Nej nu lägger jag mig och sover!
Kommentarer
j

Aids kallas de inte feber:E<3

2010-02-11 @ 02:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: