2010-02-07 ♛ 15:20:46

Klockan är halv 3

Och jag vaknade nyss (y) GREAT!
men det är för jag vill ha Måndag därför :D

SÖTNOS!
du är fin
MR X!!

Kollar just nu runt på folks bloggar men alla är sega på att uppdatera så tror jag sätter på en film istället ;)
OM inte jag hörde fel så lät det nyss som en MUS nös? jag lovar den ligger en liten mus i min papperskorg!
JUSTE jag matade dom också, frågan är nu är det RÅTTOR eller små MÖSS..hm!
Grannen hade stora råttor i hund maten, hahah då menar jag ungefär lika lång som min data och jag har inte direkt en sån där liten bärbar..kul om den kom springandes!

På tisdag fyller syrran 19 år!
Sen blir det Kalajs i helgen.

Nu blir det beställa kläder igen :D
ME LIKE!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: