2010-02-02 ♛ 19:05:08

Måndag

UPPDATERING FRÅN MÅNDAG!

SIMON, ELINA, IDA, ROBIN..RANDOMS!
Började med skola, satt & väntade på Ida innan vi började!
vi drog till engelskan och över engelskan och svenskan satt vi vid datorn,
hahah och vi har fått uppgift på engelskan att skriva om mig & idahawaii!
detta kommer bli en LÅÅÅNG historia ;)
Sen vart det datakunskap utan lärare så vart inte mycket jobb.
Sen drog jag & ida till NTI träffade Simon satte oss på hans lektion hahah,
sen skulle vi köra biljard men jag banga så ida fick köra själv (a)
Drog och träffade syster och där stog även Robin, LÄNGSEN man såg han!
sen så jag ida & hon drog till blue lotus tog ett tag att komma dit
för Ida ramla hela tiden hahah snacka om att det var halt!
och jag stannade vid ankorna, jaja sen kom vi dit och då skulle vi ringa så nu har jag tid på MÅNDAAG :D
Sen gick Ida & jag till laboro då säger han att jag kan pierca mig DIREKT nu..men nej inte fan
kunde han ringa hem till mina föräldrar men det kunde bluelotus! SÅ SCREW THEM och HEYYYY för bluelotus!
jaja sen åkte Ida hem och jag gick och träffade Simon igen var me han tills syrran sluta sen drog vi hem.

Kommentarer
Anonym

Det var mysigt att träffa dig

måste ju ses snart igen gumman :)

2010-02-02 @ 22:29:20
Sofia

Låter som en rolig dag ni haft ;)

2010-02-02 @ 22:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: