2010-01-25 ♛ 16:48:02

myspys?

amagaaaad!
jag är trög, hahah
ja som alla redan vet men ja x)
Igår när jag skrev att vi bara gått två veckor då tänkte jag från när vi börja överhuvudtaget!
men vafan jag gick ju rinman innan de, haha snacka om trög,
det har ju gått ett halv år ;P

MUS I VÅRAT HUS,
mamma kommer döda den/dom? :<

JUST FUCKING LOVE ME!

DAMN YOUR HOOOOOT!

Skola todaay helt okej!
hahah jag & Ida gick runt och garva hela tiden..RANDOM!
sen drog vi till NTI och Ida vart skit nervös sen kastar vi oss till trappen och
låsas som ingenting när några killar kommer, haha men Ida kände dom
så det vart ju inte bättre haha sen kommer någon gubbe och börjar snacka
och sen drog vi fort ut (a)

NEJ nu ska jag glo på film!
CYAAA
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: